woensdag 10 juni 2015

Nou is dat even lekker dan. Vanavond rende ik alsof het 2013 was! Nee, niet hard en ook niet ver . Soepel. Ontspannen. Geen blessure en ook niet verkrampt uit angst voor weer een nieuwe blessure. Puike conditie heb ik. Duidelijk is wel dat de beenspiertjes zich nog wat aan de beweging moeten aanpassen. Nieuwerwetse hulpmiddelen blijven gewoon thuis; fuck runkeeper. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat ik me laat opjagen door zo'n toepassing en daardoor de boel forceer. Met alle gevolgen voor het kwetsbare lichaam van dien maar het gaat ook ten koste van mijn plezier. Ik zal voortaan niet aantoonbaar sneller of verder dan de vorige keer willen gaan. Maar lekker lopen, joggen misschien wel. En dan genieten van frisse lucht, bomen en de ondergaande zon. Eerst een beetje nadenken over mijn werk en daarna helemaal nergens aan. Bij het fietsen fokt de app me trouwens minder op. Meelezers daarentegen......... Ging het alleen daarom zo goed? Ach, Sandra vertelde me dat het met Pa vanavond best redelijk ging na wat nieuwe pillen. Dat maakte me heel erg blij en gaf energie. Ik gun het m'n ouders zo, nog een paar fijne momenten samen.

Geen opmerkingen: