zondag 24 januari 2010

De eerste fietstraining van het jaar. Een hele mooie. De velden waren bedekt met sneeuw en er lag nog steeds ijs op de
rottemeren. Er hangt mis op het land en het is grijs en koud. Nul graden! Samen met Jeroen ongeveer veertig kilometers gereden. Op de ATB. Op het laatst voelden we de kilometers behoorlijk en 's-avonds die heerlijke voldane vermoeidheid. In het begin ging het als een trein. We waren lekker aan het kletsen over werk en het komende sportjaar. Het is Jeroen en mij gelukt om ons op te geven voor de Amstel Gold Race. We gaan de 150km fietsen en ik verheug mij er enorm op. Er zal overigens behoorlijke getraind moeten worden bleek na een tijdje. Jeroen ligt sinds december in de lappenmand en ik heb natuurlijk ook niet veel gedaan. Geweldig dat we allebei weer in de race zijn.
Sinds twee weken krijg ik fysiotherapie voor de hernia. Twee keer in de week een uur. Het komt vooral neer op krachttraining voor de benen (nooit erg) en oefeningen om de stabiliteit te verhogen. Ik weet het niet wat ik ervan moet denken. Wat doet dit voor een hernia? Er wordt niet echt naar een punt toe gewerkt lijkt het wel. Volgende week bespreken met fysio.

Geen opmerkingen: