zaterdag 9 januari 2010

Fit blijven

Ik ben afgelopen maandag weer langs de huisarts geweest. De diagnose is nu wel duidelijk, het is een hernia. Wat nu? Daarvoor langs een fysiotherapeut van het Sport Medisch Adviesbureau geweest. De vraag is hoe ik zo snel mogelijk van de pijn afkom en nieuwe pijn kan voorkomen.
Op zich zijn ze bij het SMA ook positief. Je kunt er gewoon van genezen (binnen drie maanden!) en er dan geen last meer van hebben. Wel oppassen met tillen. Volgende week beginnen met fysiotherapie om de rug te versterken. Nog even gevraagd welke sporten op dit moment verstandig zijn. Hardlopen dus niet......en ook mountainbiken zit er voorlopig niet in.

Om toch een beetje in conditie te blijven en mezelf te troosten heb ik een tracx gekocht. Leuk. Er zit een dvd van de Amstel Gold Race bij en dat blijkt heel leuk te zijn. Ook leuk kinderspeelgoed trouwens.

De planning voor sportjaar 2010 moet herzien worden. Ik hoop heel erg op de CPC loop. Die is op 14 maart en ik zal al heel tevreden zijn als ik de 10km kan lopen.

Geen opmerkingen: