vrijdag 1 januari 2010

Gelukkig nieuwjaar

Een moeilijke start van het sportjaar 2010. Drie weken geleden schoot het in m'n rug. De symptomen van – misschien wel – een acute hernia. Lekker is dat. Gewoon een boekje van Mart Smeets op de bank lezen en opstaan met een probleem. Felle pijn in heup en enkel, daartussen pijn. Daarna niets meer kunnen doen. De pijn is inmiddels gezakt maar altijd aanwezig. Draagbaar dat wel maar ondragelijk is de angst dat het terugkomt en de gevolgens daarvan voor paps. We gaan het zien. Daarbij op tweede kerstdag ook nog griep gekregen. Best wel een zware. Nog wat kracht uit het lijf. Het eerste doel voor dit jaar is in ieder geval niet haalbaar: De Egmondse halve. Ik heb mijn zinnen gezet op een halve marathon in twee uur. Oké oké, geen wereldtijd voor velen maar voor mij een doel. CPC loop dan maar? Ik hoop het echt. Eerst weer starten met lopen. Op dit moment 'zwabbert' mijn voet een beetje achter het been aan. Twee weken geleden had ik weinig gevoel in die voet.......

Net nog ingeschreven voor Limburg Mooiste. De rode lus. 150 prachtige kilometers in de vroege zomer.

1 januari. Een nieuw jaar. Naar voren kijken. Rugpijn is zo 2009.

Geen opmerkingen: