dinsdag 10 november 2015

Supporter


Het is natuurlijk het mooiste om zelf te sporten. Maar supporter zijn is ook leuk. Ik ben supporter van Feyenoord, Lance Armstrong en mijn zoon qb. De eerste twee hebben me wel eens teleurgesteld. De laatste niet. Integendeel. Ik beleef enorm veel plezier aan de sport van qb: karate en kickboksen. Goed dat ik het leuk vind want er gaat nogal wat tijd in zitten. Een overzicht van de afgelopen week. Maandagmiddag twee uur kyokushin karate bij Sensei Wesley Jansen's Hokori Meiyo (rechtsonder). Op woensdagavond de techniek bijslijpen bij 'good old' Shihan Antonio da Graça (linksboven) om op diezelfde avond nog Paps op z'n neus te stompen bij Wesley. Wat een heerlijkheid om samen met je zoon te kickboksen! Lachen, hard werken en vreselijk genieten van elkaar. Normaal gesproken traint hij op zaterdag bij da Graça maar afgelopen Zaterdag organiseerde de Nederlandse Karate Associatie een speciale training door Lloyd Lawson (rechtsboven). Die viel voor junior volkomen in het water omdat hij zijn eigen band vergat en zich daarom in een witte band moest melden. Hij was helemaal van de kaart en een schim van zichzelf. Zondag een vrije training bij Roel Wildeboer (linksonder). Daar revancheerde hij zich grandioos voor de dag daarvoor. Moe maar voldaan reden we terug naar huis. Snel z'n pak wassen, het is namelijk zo weer maandag........

Geen opmerkingen: